Top

FAQ

WELKE BETAALMETHODES ZIJN ER?

Je kunt betalen via iDEAL, vooraf overmaken of contant betalen wanneer je je bestelling komt ophalen in Wieringerwerf. Let op! Er is dan geen mogelijkheid om te pinnen. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het betalen via iDEAL.
 

WAAROM ZIE IK STG MOLLIE PAYMENTS ALS IK BETAAL VIA iDEAL?
Mollie is het bedrijf wat voor ons de iDEAL betalingen verzorgt.
 

AFHAAL PRODUCTEN
Veel vintage producten zijn te groot om te versturen met pakketpost of zijn te gevoelig voor schade (denk aan meubels met glasplaten). Dit wordt aangegeven in de artikel omschrijving. Deze producten kunnen alleen worden afgehaald in Wieringerwerf of je kunt gebruik maken van onze bezorgservice. Alle andere producten kunnen uiteraard gewoon verzonden worden!



WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Voor bestellingen van € 50,- of meer zijn de verzendkosten GRATIS binnen Nederland (m.u.v. de afhaal producten). Binnen Europa zijn de verzendkosten GRATIS bij een bestelling van € 100,- of meer (m.u.v. de afhaal producten).

De verzendkosten kunnen per product verschillen, afhankelijk van het formaat en gewicht. De verzendkosten zijn inclusief verpakkings- en administratiekosten. In het winkelmandje zie je de juiste verzendkosten die kunnen verschillen van € 2,95 (brievenbuspakje), € 4,95 (pakketpost) tot € 6,95 (groot pakket) binnen Nederland. Bekijk hier de huidige tarieven



WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?

Al onze pakketjes binnen Nederland (pakketpost en brievenbuspakjes) hebben een levertijd van 1 tot 2 werkdagen. Bij pakketpost ontvang je altijd een track & trace code waarmee je je pakket kunt volgen. HEE Goodies is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport.
 

Alle bestellingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt en verzonden, met uitzondering van weekend- en feestdagen en vakantie periodes.


Heb je binnen Nederland na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
 


WAAROM KAN IK NIET MEER STUKS BESTELLEN VAN EEN PRODUCT?
Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen, is er nog maar één stuk op voorraad. Als je er meer wilt hebben kun je contact met ons opnemen.
 


HOE WERKT RETOURNEREN?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kun je het product binnen 14 werkdagen retourneren. De kosten voor het retour zenden naar HEE Goodies komen voor je eigen rekening, tenzij anders is overeengekomen. Het product dient in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen. Je dient retouren te allen tijde voldoende te frankeren, anders worden ze niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico van retour zenden ligt bij degene die de zending retourneert. 


Na ontvangst van de zending zal het bedrag van de retour gezonden artikelen binnen 5 werkdagen gecrediteerd worden op opgegeven rekeningnummer.


Als je je item(s) wilt ruilen neemt HEE Goodies de kosten voor het toesturen van je nieuwe bestelling voor haar rekening.


Retouradres
HEE Goodies
Schouw 29
1771 EP Wieringerwerf
Nederland 



MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, WAT NU?
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Wanneer je bestelling is beschadigd tijdens het transport, kun je de bestelling in de originele verpakking kosteloos retour sturen. Wanneer we de producten ontvangen hebben, zullen we indien voorradig de nieuwe exemplaren zo spoedig mogelijk verzenden. De verzendkosten worden teruggestort op het opgegeven rekeningnummer.


Retouradres
HEE Goodies
Schouw 29
1771 EP Wieringerwerf
Nederland
 

KAN HET VINTAGE MEUBEL BEZORGD WORDEN?

Veel vintage producten zijn te groot om te versturen met pakketpost of zijn te gevoelig voor schade (denk aan items met glasplaten). Dit wordt aangegeven in de artikel omschrijving. Wil je dat de items bezorgd worden? Stuur dan een email naar info@heegoodies.com met daarin het leveradres en om welk(e) product(en) het gaat of zet tijdens het bestelproces in het vakje ‘opmerkingen’ dat je een prijsopgave voor bezorging wilt ontvangen. Wij sturen je dan een e-mail met een prijsopgave en bij akkoord regelen we dat de koerier het product komt bezorgen. De bezorgkosten moeten bij aflevering aan de koerier betaald worden.


IK BEN EEN ZAKELIJKE KLANT, KAN IK OOK EEN GROTE BESTELLING PLAATSEN?
Wil je de HEE Goodies producten inkopen? Stuur dan een e-mail naar info@heegoodies.com.
 


MIJN VRAAG STAAT ER NIET TUSSEN!
Neem dan contact op met ons via de contactpagina. We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.